تور تایلند
تور تایلند , معرفی تور تایلند , بهترین تور تایلند

هتل جایپی پالاس اگرا هند

هتل جایپی پالاس یکی از هتل های 5 ستاره خوب اگرا و هند محسوب می شود.کلیه اتاقهای این هتل تمیز، مرتب و راحت می باشد. این هتل دارای کارکنانی مهربان و با دقت است.وجود زمین بازی کودکان در این هتل باعث می شود که به کودکان شما هم خوش بگذرد و با یک خاطره خوب از این هتل در یادشان بماند .  اين هتل اقامت خوبی را به شما میهمانان عزیز و مسافران تور هندارائه می دهد .

امکانات رفاهی هتل شامل : ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) می باشد. پس از یک روز پرکار و یا پر گشت وگذار، رفع خستگی و استراحت در سونای هتل به میهمانان توصیه میشود.وجود زمین بازی مخصوص کودکان، باعث شده آنها با خاطره ایی خوش هتل را ترک کنند. در تور هند بهترین ها را تجربه کنید.اين هتل اقامتي لوکس را به همراه امکانات بسيارويژه اي نظير زمين گلف به ميهمانان خود ارائه ميدهد. در باغ هتل استراحت کنيد.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير اسکواش، پينگ پنگ، بيليارد، تنيس، بولينگ، ميني گلف شرکت کنند. اقامت در هتل های آگرا، به تجربه فراموش نشدنی تبدیل خواهد گشت.این هتل در لیست هل های آگرا از رتبه خوبی بر خوردار است.مسافران تور هندمیتوانند از این هتل زیبا لذت ببرند.        

هتل جایپی پالاس اگرا هند

اتاق هتل جایپی پالاس اگرا هند

رستوران هتل جایپی پالاس اگرا هند

 مطالب مرتبط:

هتل جایپی پالاس اگرا هند

تور هند زمستان 94

تور هند دی 94

تور هند 94

هتل هیلتون نیو دهلی جاناکپاری هند

هتل پنج ستاره هیلتون نیو دهلی جاناکپاری هند، از موقعیت جغرافیایی مناسب و در مرکز دهلی قرار گرفته در 14 کیلومتری فرودگاه بین المللی Indira Gandhi قرار گرفته است. اتاقهای بزرگ هتل از چشم انداز وسیعی نسبت به شهر و یا استخر برخوردار بوده و به تلویزیون صفحه تخت 32 اینچی، فضای کار وسیع، صندلی های خوش استیل، حمام مرمری با وان و دوش سقفی مجهز میباشند. هتل امکاناتی را از قبیل 8 رستوران و بار، یک سالن بدنسازی و پارکینگ رایگان به میهمانان ارائه میدهد.مسافران تور هند میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایید. رستوران Zune با سرو خوراکهای مناطق شمالی هند و نوشیدنی در show bar خود از میهمانان پذیرایی میکنند. رستوران By the Way نیز انواع خوراکیهای مختصر را ارائه میدهد. علاوه بر این میهمانان میتوانند در 6 رستوران و بار دیگر هتل نیز به صرف خوراکهای چینی، ایتالیایی و مدیترانه ای مشغول شوند. خدمات دوستانه کارکنان موجب شده تا هتل از بهترین هتل های دهلی نو محسوب شود.اقامت در هتل های دهلی نو هند، به تجربه فراموش نشدنی تبدیل خواهد گشت. در تور هند میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

 هتل هیلتون نیو دهلی جاناکپاری

 مطالب مرتبط:

هتل هیلتون نیو دهلی جاناکپاری هند

تور هند زمستان 94

تور هند دی 94

تور هند 94

هتل د پارادایس هند جیپور

 

هتل د پارادایس هند از بهترین هتل های شهر جیپور می باشد که در مرکز این شهر قرار گرفته است و تنها 4 کیلومتر با قطا جیپورفاصله دارد. این هتل دارای اتاق های بسیار تمیز به همراه دکوراسیونی زیبا و مدرن با کفپوش چوبی می باشد که تمام امکانات رفاهی لازم مانند سرویس بهداشتی , حمام اختصاصی , تلویزیون 26 اینچ و.... را دارد. این هتل برای اقامت مسافران تور هند می تواند بسیار مناسب باشد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به استخر روباز آن که رویپشت با قرار دارد , رستوران , سالن بدنسازی , اینترنت پرسرعت وایرلس و... اشاره کرد. رستوران این هتل انواع غذاهای لذیذ آسیایی مدیترانه ای و هندیراسرو می کند.همچنین در صورت تمایل گردشگران تور هند می توانندبرای گشتن در شهر اتومیبلی را کرایه کنند.

تور هند هتل د پارادایس جیپور

 

تور هند هتل د پارادایس جیپور

تور هند هتل د پارادایس جیپور

 مطالب مرتبط:

هتل د پارادایس هند جیپور

تور هند پاییز 94

تور هند آبان 94

جاذبه های توریستی هند

دریاچه اوتی هند

دریاچه اوتی در کنار شهر اوتی قرار دارد و به تنهایی یک مجموعه تفریحی ـ تجاری کامل محسوب می‌شود. در این دریاچه شما می‌توانید با اجاره کردن قایق‌های پارویی یا پدالی که قیمت یک ساعت آن حدود ۲۵۰۰ تومان می‌شود، گشتی روی دریاچه زده و لذت طبیعت استوایی را تجربه کنید.این دریاچه یکی از بهترین مناطق گردشگری تور هند میباشد که در کنار این دریاچه، پارک شهر بازی کودکان، مراکز ارائه صنایع دستی و محصولات ابریشمی و همچنین قطاری که با سوار شدن به آن می‌توانید در حاشیه دریاچه حرکت کنید وجود دارد. در تور هند میتوانید از این مکان زیبا دیدین فرمائید.

 دریاچه اوتی هند

 

معبد ویروپاکشا هند

معبد ویروپاکشا هند یکی از جاذبه های توریستی تور هند میباشد. ساخت این معبد در شهر همپی به عنوان یک معبد کوچک آغاز شده و سپس به یک مجتمع بزرگ تحت حاکمان ویجایانگارا گسترش یافت. اعتقاد بر این است که این معبد بدون وقفه از زمانی که حرم کوچکی بود و در قرن هفتم پس از میلاد ساخته شد در حال کار است و آن را یکی از قدیمی ترین معابد هندو در هند کرده است. در تور هند میتوانید ازاین مکان زیبا دیدن فرمایید. 

 معبد ویروپاکشا هند

 مطالب مرتبط:

معبد ویروپاکشا هند

دریاچه اوتی هند

تور هند آبان 94

تور هند پاییز 94

باغ رام آگرا

 

باغ رام قدیمی ترین باغ مغول در هند، توسط بابر امپراتور مغول در سال 1528 ساخته شده است. این باغ حدود پنج کیلومتری شمال شرقی از تاج محل در آگرا، هند واقع شده است. این باغ یکی دیگر از دیدنیهای هندوستان و جاذبه های گردشگری تور هند تابستان 94 آگرا به شمار میرود. بابر قبل از اینکه در کابل دفن و به خاک سپرده شود به طور موقت در این باغ ساکن بود.این باغ به نوعی یک باغ ایرانی است به این دلیل که در آن مسیر و کانال تقسیم, باغ به شیوه اسلامی طراحی شده و دارای یک قنات است که در تابستانهای گرم مورد استفاده قرار می گیرد. 

 

باغ رام آگرا

 

باغ رام آگرا

 

موزه ویکتوریا هند

 

موزه‌ی ویکتوریا در جنوب شهر و محله‌ی توریستی کولابا و در میان باغ بسیار بزرگ ویکتوریا واقع شده است. این مکان که از دیدنی های پر بازدید تور هند تیر 94 میباشد علاوه بر اشیاء و اسناد دیدنی داخل موزه، باغ ویکتوریا نیز از جاهای تماشایی بمبئی به شمار می‌رود.در سال 1862قطعه زمینی به مساحت پانزده هکتار در کولابا جهت احداث باغ ویکتوریا اختصاص داده شد و در نوامبر 1872به روی عمومی مردم و گردشگران تور هند تعطیلات تیر 94 گشوده شد. از آن زمان تاکنون هفت هکتار دیگر نیز به این باغها افزوده شده‌ است. باغ دارای معماری منحصر به‌فرد و زیبایی می‌باشد که موزه ویکتوریا نیز در آن واقع شده‌است.

 

موزه ویکتوریا هند

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 55
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 73
بازدید کل : 31003
تعداد مطالب : 989
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


تور تایلند , معرفی تور تایلند , بهترین تور تایلند